Acasa >> Informatii >> Inscriere in OAR

Acte necesare înscriere în OAR

 

 

Acte necesare pentru înscrierea în OAR:

a) pentru cetăţeni români cu domiciliul în România:

 

– copie legalizată după cartea de muncă sau contract

– copie legalizată după diploma de studii sau adeverinţă emisă de instituţia de învăţământ prin care se dovedeşte că solicitantul a promovat examenul de diplomă şi 1 fotocopie;

– dovada privind asigurarea îndrumării pe perioada stagiului, pentru cei care solicită înscrierea în Tabloul Naţional al Arhitecţilor la secţiunea arhitect sau conductor arhitect stagiar, constând în angajamentul arhitectului cu drept de semnătură sub îndrumarea căruia acesta exercită stagiu – 3 exemplare;

– conventia de stagiu – 3 exemplare;

– copie de pe actul de identitate al petentului*;

– copie de pe actele de stare civilă* ale acestuia (numai în cazul schimbării numelui);

– copie de pe certificatul de naştere*;

– certificatul de cazier judiciar*, eliberat cu cel mult 30 zile înainte de data depunerii cererii;

– în condiţiile unei înscrieri anterioare în Ordin, certificat”, eliberat de filiala teritorială în care petiţionarul a mai fost înscris în profesie, privind situaţia disciplinară şi cauzele retragerii sau încetării calităţii de membru al Ordinului;

– copie după dovada achitării taxei de înscriere;

cont BRD Timişoara – RO06BRDE 360 SV 1626846 3600

Taxa de înscriere – 400 lei

Cotizaţia anuală – conform Hotărârii Conferinţei Naţionale

– curriculum vitae*;

– cetăţenii români cu domiciliul în România, care solicită primirea în profesie pe bază de diplome eliberate de o instituţie de învăţământ superior din străinătate, vor depune şi dovada echivalării diplomei în condiţiile legii.

 

b) pentru cetăţeni străini:

– diploma de studii în copie legalizată, însoţită de traducerea în limba română;

– copie după certificatul de atestare – pentru cei care solicită înscrierea în Tabloul Naţional al Arhitecţilor la secţiunile cu drept de semnătură;

– copie după paşaport*;

– o atestare din partea filialei teritoriale sau a asociaţiei profesionale de arhitecţi din ţara de origine privind calitatea de arhitect cu drept de exercitare a profesiei şi starea sa disciplinară în copie legalizată, însoţită de traducerea în limba română;

– o dovadă privind asigurarea îndrumării pe perioada stagiului, pentru cei care solicită înscrierea în Tabloul Naţional al Arhitecţilor la secţiunea arhitect sau conductor arhitect stagiar, constând în angajamentul arhitectului cu drept de semnătură sub îndrumarea căruia acesta exercită stagiu;

– în condiţiile unei înscrieri anterioare în Ordinul Arhitecţilor din România, certificat*, eliberat de filiala teritorială în care petiţionarul a mai fost înscris în profesie, privind situaţia disciplinară şi cauzele retragerii sau încetării exercitării profesiei de arhitect în copie simplă;(acolo unde este cazul).

– curriculum vitae*;

– copie după dovada achitării taxei de înscriere.

 

* Pentru documentele emise în limba română nu este obligatoriu să fie copii legalizate dacă se vine la Secretariat cu actele în original unde se vor ștampila ,,conform cu originalul,,.

 


Sponsori / Parteneri

 

PARTENERIATE


 

 

 

SPONSORI